nuffnang ads

Saturday, November 29, 2008

me @ Brisbane...IV (akhir I)


sori...lately aku xdapat nak berinternet kerana kekangan internet sepanjang duk UPM nie...
kedekut aarr UPM nie...nak kena daftar plak kalu nak guna tenet dia... :(

ok laaah..xnak kutuk upm lg...
skrg nie aku akan uplodkan serba sedikit pict utk hari terakhir aku kat Brisbane...

kami di arahkan utk kosongkan bilik sebelum jam 9.30am waktu sana...
tp kami siap2 kemas semua benda b4 p brekfast jam 7.30am...
kami daa xsabar2 nk balik sbenarnye...
dah siap kosongkan bilik, kami menunggu druang legar SSC tue..
kami ni bukan bleh duk diam...
kompom nak bergambar...
tambah2 kat sana ada jualan kamera..murah beb..dlm 105AUSD je...


nie pict yg aku sempat snap...
time nie kami daa duk kalut2 ambik pict2 poyo...



then daa penat menunggu bas,
jam 9.50 bas pun sampai...
kami pun bergerak menuju ke bas n naik aarr..


kami ngan aksi spontan kami....
menyusun beg dlm tmpt simpanan beg bas... :)

tp perjalanan kami menjadi sedikit lewat kerana kawan aku, mai..
dia ke hypermarket coz nk tukar kamera dia yang rosak kerana jatuh...
skrin dia jd xder display...
nasib baik laa dia dapat tukar, ambik kamera lain...
agak2nye kalu kat mesia, dapat x camnie???

oklaah..kami ke destinasi pertama...
iaitu tmpt pemandangan..

.
sape ntah snap pict nie...
igtkan xjadi...xsangka plak menjadi... :)


semua org xlepaskan peluang bergambar...
aku plak jadi jurugambar utk pict2 curi camni...
hehheeee...


nampak x bangunan ape kat sebelah tue???
aku pun lupa apa nama dia..
yg pasti ianya satu gereja...

ok laah...kami ke detinasi seterusnya..
iaitu chinatown..
kat sni cam betol2 kawasan org cine....
kami lunch kat sini...beli ape yg dyakini halal laa...
iaitu burger filet-o-fish mcD...
then jalan2 sambil ambik gambar sana sini...
hehheee...


lunch utk hari ini...burger filet-o-fish n coke...


gaya masing2...

lepas singgah chinatown...
kami ke satu kedai bebas cukai..
kat ctu aku beli satu hadiah utk abe fan sempena ngan wedding dia...
tp aku lupa plak nk ambik gambar hadiah tue...
lain kali laaah...

oklah...seterusnya aku nk uplod je pict...
coz daa malas nk bercerita panjang...
kesian kat mmber aku yg menunggu aku siap update blog nie...
hehehee...
juz enjoy d pict k... :)


its me wif pakcik koala...200 AUSD tau harga dia...
xmampu nak beli..ambik gambar pun jadi laaah...


we have been here... :)

ok laah...nnt aku sambung lg blog nie..
sori aarr..terpaksa bersambung coz tuan laptop nak guna...
hehehe...cau..!!!

No comments: