nuffnang ads

Friday, November 7, 2008

aktiviti hari ini...

pada jam 1.52pagi, bertarikh 07112008...

aku baru je lepas bukak frenster aku dan memberi testi kpd rakan2...
daa lama aku xbuat xtvt nie...
maklum aarr...busy semacam dtambah ngan malas...
huhuhuuu..
sori guys...i dont means to 4get u all...
juz kehidupan sekarang nie byk kekangan aarr...

kepada cik mariss, diharap kita dapat hang out sama2 b4 aku bz ngan masum...
kpd en.myzi, biler kita nk hang out sama2???
daaa lama DBE nie tggu BDJ en.myzi....
hehehee....dun worry...en.DAL daa xder hak nk marah saya... :p
hanya puan sri DBE je bleh halang saya...
kepada cik faNa...jo0m aarr kita p KL...
kalu xsempat, kita p main boling kat KB mall je laa eeh...
sori aarr kalu i nie terlalu bz bagi korang...
xdapat nk elak daah...

hurm...
aktiviti aku hari nie agak xtream aarr coz ari nie 4jam aku kat bilik komputer...
aku baik pulih pc kwn aku...tgk ape yg patut...
benci biler ader internet connection error....
ntah ler, myb updater dia kena serangan spyware yg melampau...

daaa sakit2 badan kat bilik komputer, aku mula ke halaman depan umah...
lepak2 jap..then bercadang nk pegi jogging kat taman tgku anis...
tetiba, tepon umah bbunyi...
o0owh...my lil sister call dr opis dia...
dia cakap yg pengasuh anak dia nk datang anta anak dia (nama adam) jap lg...
biasanya aku akan p ambik adam lepas isyak..
tp luks like pengasuh adam ader hal mlm nie...
so tpaksa anta awal...
erm...so, cancel laa plan aku nk p jog tue...

tpaksa laa tggu adam sampai...
sambil2 tggu, aku tengok2 motor n teringat yg myk itam dia daa lama cek...
so aku mula mencari alat2 motor aku yg aku bawak balik dr ukm dulu...
hehehehee....aku bukak skru tmpt myk itam tue n biarkan ianya kuar...
esok aku akan masukkan myk baru...hurm....daa pekat sgt daa myk tue...
memang patut dtukar daaah...

malam plak hujan turun...
mak aku balik lambat hari nie coz ader urusan kat PPD tanah merah...
dlm kul7.10 gak laa dia sampai umah...
kesian kat mak aku...
daa lepas smayang ape semua, kami plan nk makan malam...
macam biasa, kami pegi beli je...
huhuhuhuuu....

hujan turun lebat mlm nie...
so, yg kena pegi beli nasinya aku laah...
xkan nak suruh mak aku plak turun dlm hujan....
kemudian pegi beli tiket utk adek kesayangan aku yg duk kat tanjong malim tue...
dia balik weekend mggu depan...
best...best....
pastu adek ipar aku pun balik gak weekend mggu depan...
kompom meriah semacam kat umah aku nanti...
adeii...

daa lewat malam, si adam tue xnak tido lagi coz tggu mak dia balik dr tmpt kijo...
maknye kijo shif mlm mggu nie...
paling awal sampai umah, kul11.30...tp mlm nie kul1.10 dia sampai umah...
ntah ape2 laaa dia buat kat opis...
harap2 dia akan dapat kerja yg lg baik dr yg nie...
at least dia akan ada masa utk family dia...
hurm.....

jap lagi nk tido aah...sok byk benda lg nk buat...
tue je kot aku nk bgtau....
xder dah....huhuhuhuuu....

No comments: