nuffnang ads

Tuesday, November 25, 2008

me @ Brisbane...II

hehheee...
sempat ke aku nk postkan pasal Brisbane bahagian II nie???
hurm...aku try je laah...

oklah...bermula pada 21november, pada jam10 waktu brisbane (+2jam waktu mesia),
kami memulakan meeting sambil menunggu lunch kul11.30 nanti...
makanan kami dsediakan oleh pihak hostel tp utk bfast n lunch saje...
waktu mkn mlm kena cari sendiri...

kat bilik tv blok pompuan...
aku tukang ambik gambar, camne nk ade kat ctu...


then kul3, kami dkehendaki bkumpul n kami ke Griffith University, Gold Coast...


nie nama tempatnye...tp xder nama u plak...
xsempat nk snap nama u..bz training etek...


kiri atas: mai, fiona, pei yie
bawah: aku, nurul n ida

nie b4 game bermula..ari nie event aku xder.
so, aku juz training je laah harini...

dah siap2 training, aku n rakan2 bergambar sakan...
rumput dia hijau semacam, siap ada bau rumput lg...


hehehee..poyo je aku baring atas rumput dia... :p
tp best...rumput dia lembut n xgatal...
(macam iklan laa plak...)


nie pict yg aku sempat snap b4 kami naik bas pulang ke hostel...

heheee...
nie baru hari pertama..
nnt hari2 lain aku try pendekkan ceritanya...
FYI, waktu smayang kat sni awal...
subuh kul3.45am, zohor 11.45am, asar 3.10pm,
maghrib 6.45pm n isyak 7.45 kot...

jadual smayang daa hilang...
so bajet2 je laa time2 berikut utk smayang...

hehehee..ok laah...
aku mahu berehat...petang nnt ada latihan lagi...
cau...!!!

2 comments:

xxfanaxx said...

i like pic yg rumput tu..
sungguh unik..
nk buat jgk laa..
tp kalo msk pacat dlm tlinge xtau..
hahahahaha!

chitiey said...

hahahaa...
pacat xder sni...
nnt kita pakat buat kat padang taman tgku anis eh...
hehehee....