nuffnang ads

Wednesday, November 26, 2008

me @ Brisbane...III

hurm...
nie daa masuk bhgian ketiga crita nie..
ekceli, hari ni (26november) merupakan hari terakhir kami training d sini...
meniti sesi training terakhir nie membuatkan aku rasa masa sangat lambat...
(nak balik...nak balik... :(( )
oklaah...
nie aku nk sambung cerita secara ringkas saje... :)


nie antara atlet yg sempat aku snap...
most of them here are from uitm n upm...

hurm...me?? im taking d pict laah...



nie lunch kami pd hari kedua...
sedih betol lah..dah ler hari ni aku ade event.. :(
makan utk alas perut je..xbg perut bbunyi..
.


kami je wakil dr UPSI... azura n safura...
azura main 400m lari berpagar...dr tganu...



orait...utk hari kedua tue aku juz dapat lompat sejauh 10.77 je..
xder ranking pun coz sni juz time trial...
sambil tue aku juz nk tau jauh mane aku lompat setelah setahun berehat...
hahahaa....nasib baik laa xder kecederaan ape2...
pict aku melompat xder aaarr....
xder org ambik pun...semua bz ngan acara masing2...


okieh...tamat kisah time trial..

skrg kita masuk kisah training plak...
bermula hari ke3-6 (23-26november) kami training je...
ada dua sesi setiap hari iaitu pagi n petang...
pagi bermula jam 8.00am n petang bmula 3.30pm...
kul8 sni, means kul6am kat mesia...
hhahaa..korang semua tgh syok tido lg time tue..
xpun baru bgn subuh.... :)
nie ada beberapa pict yang sempat aku snap ms training..
xder laa byk sgt...
kat sni ada matahari yg memancar tp mpunyai angin yg bertiup ke
ncang...
sejuk sampai ke tulang beb...
kalu jogging setengah jam pun xder nk peluh2 lg...
duk sni, kulit jadi kering...so kena apply losyen sokmo...
bibir pecah...so kena pakai laa ape2 yg patut utk pulihkan bibir tue..
antaranya pakai mentega atau madu...



nie sesi take 5...rehat sekejap...
daa penat2 lari pun, xpeluh2 gak...

camne laa nk peluh...

angin dia kuat n sejuk lak tue...




pandangan dr sudut lain...



daa siap training, kami buat sesi sendiri..
iaitu sesi bergambar...

nie laa antara gelagat kami...




tgk je laah gelagat diaorg nie...
aksi jurukamera lebih2 dr yg nk bergambar...

hahahaa...


nie plak antara pict dlm gymnasium dia..
gym dia jenis terbuka...

nmpk x aku yg bbaju merah tue..???

heheheee...


okeylah...nie je kot cerita pasal latihan aku kat Brisbane nie...
esok (27november) merupakan hari terakhir kami kat sni...
esok p jalan2...
dgr2nye nk p jumpa ngan uncle kanggaroo n auntie kaola..
kalu sempat, aku akan uplodkan kat sni pict2 diaorg eh...
nantikan bahagian terakhir me @ Brisbane nie...

mak!!!! anakmu sudah mahu pulang ke malaysia...!!!


3 comments:

Unknown said...

u jgn lupe tau kidnap anak kanggaru satu...
i nak bela...

heheheheheh

chitiey said...

i nk p kidnap anak kanggaru...
tp hari nie hujan je memanjang..
xdapat aarr i p tangkap...
ade je kanggaru duk melompat2 kat padang sni...
tp xsempat plak nk p snap pict...

Princess M said...

aku nak anak koala bear.bawak balik sepasang! hari tu aku dah peluk beruang hitam yg besar :).sekarang aku nak jaga anak2 koala.bawak balik masuk dalam beg mu tau!