nuffnang ads

Monday, November 24, 2008

me @ Brisbane...I

hollaa semua...!!!
ari nie i nk update pasal aktiviti terbaru...
i malas nk story panjang2...so tgk je laah pict2 nie k..

nie program dia..acu baca molek2...Brisbane, Gold Coast, Australia tue...!!!
mau sawan nk g sana sendiri...hahahaa...

nak dpendekkan cerita, jam 5.00am, 20november gerak ke KLIA...
flite jam 9.00am...
subuh kat KLIA aku pada hari itu...:))
then sempat gak online jap, mencari cik faNa yg dah lama xkelihatan d alam maya...
then tepat jam 9.00am, kami pun mula terbang...
aku sempat gak aarr msg2 mak aku yg aku akan fly skrg...
flite tue transit kat sydney...



nie pict kat epot sydney...nama ape ntah epot dia... :)


dari kiri atas: maisarah, pei yie, aku,
kiri bawah: linda, huda, ana n fiona...

daa penat naik flite, kami pun sampai laa kat epot Brisbane lak...

dlm kul11 .00pm kot...
tapi nak djadikan cerita, ade beberapa beg 'hilang'...
kami terpaksa laa tggu kat epot tue sampai jam 12++
penat wo0o...

kul1.15am, 21november, kami pun selamat tiba tempat penginapan kami..
iaitu d 'Sport Super Centre, Brisbane..'
sini cam kompleks sukan kita aarr...
ok...
end of dis session...
nnt i sambung lagi k... :)

2 comments:

xxfanaxx said...

kak..
nk kanggaroOo sekor!
nk wat transport g skolah..
blh duk dlm poket dia..
hahahaha..

chitiey said...

hahahaaaa...
mane bleh wat kelik natang gotu...
kena saman kang...
susah....
hahahaa....
tp cam best gak eh duk dlm poket dia...
kompom rasa selesa...
hahahaa...