nuffnang ads

Sunday, January 4, 2009

i've been tagged by DuduDarling Lagi...

Four jobs I have/had in my life
1. cikgu IT (bakal)
2. cikgu bahasa inggeris (SK Sri Bemban,KB)
3. Bibik kat umah sendiri...hahahaa...
4. xder dah...


Four movies/ TV series I would watch over and over
1. supernatural
2. naruto
3. bleach
4. harry potter

Four places I've lived
1. kota bharu, kelantan
2. bangi, selangor
3. tanjung malim, perak
4. petaling jaya, selangor

Four places I have been
1. bangkok, thailand
2. singapore
3. darwin, australia
4. brisbane, australia

People who e-mail me (regularly)
1. UPSI's forwarded email
2. masauo0 (cyberchat)
3. adie
4. adek ipar

Four of my favourite foods
1. Mom's cook - tak boleh tahan!
2. mee goreng basah kat Satay Malaysia
3. roti canai banjir buatan melayu
4. puding gula hangus+kek batik buatan sendiri...heheheee

Four places I would rather be right now
1. Bed - dah kul2am daah..mmg ms utk tido...
2. d sebuah sekolah area perak...tp perak tue besar aarr..mane satu ntah....
3. gym....saya suka masuk gym...
4. rumah...no place like home...

Four people I think will respond
1. Fana
2. Kak Rine
3. ainon
4. xtau laa sape...


p/s: im in love...!!!

No comments: