nuffnang ads

Sunday, November 9, 2008

alamak...!!!

tayar depan motor aku bocor halus...
daa xder angin sangat dah, so xleh nk bawak aahh...
alamak...!!! xleh g jalan2 aarr ari nie...

kakak no2 aku msg...
dia kata husband dia nak ajak aku temankan dia p jemput adik dia kat airport...
adek dia kena naik wheelchair coz mabuk beranak kecik...
ader syarat...!!! AKU XLEH PAKAI JEANS...!!!
nanti mertua adik pd abg ipar aku tue membebel...
alamak...!!! abes tue aku nk kena pakai ape???

Friday, November 7, 2008

aktiviti hari ini...

pada jam 1.52pagi, bertarikh 07112008...

aku baru je lepas bukak frenster aku dan memberi testi kpd rakan2...
daa lama aku xbuat xtvt nie...
maklum aarr...busy semacam dtambah ngan malas...
huhuhuuu..
sori guys...i dont means to 4get u all...
juz kehidupan sekarang nie byk kekangan aarr...

kepada cik mariss, diharap kita dapat hang out sama2 b4 aku bz ngan masum...
kpd en.myzi, biler kita nk hang out sama2???
daaa lama DBE nie tggu BDJ en.myzi....
hehehee....dun worry...en.DAL daa xder hak nk marah saya... :p
hanya puan sri DBE je bleh halang saya...
kepada cik faNa...jo0m aarr kita p KL...
kalu xsempat, kita p main boling kat KB mall je laa eeh...
sori aarr kalu i nie terlalu bz bagi korang...
xdapat nk elak daah...

hurm...
aktiviti aku hari nie agak xtream aarr coz ari nie 4jam aku kat bilik komputer...
aku baik pulih pc kwn aku...tgk ape yg patut...
benci biler ader internet connection error....
ntah ler, myb updater dia kena serangan spyware yg melampau...

daaa sakit2 badan kat bilik komputer, aku mula ke halaman depan umah...
lepak2 jap..then bercadang nk pegi jogging kat taman tgku anis...
tetiba, tepon umah bbunyi...
o0owh...my lil sister call dr opis dia...
dia cakap yg pengasuh anak dia nk datang anta anak dia (nama adam) jap lg...
biasanya aku akan p ambik adam lepas isyak..
tp luks like pengasuh adam ader hal mlm nie...
so tpaksa anta awal...
erm...so, cancel laa plan aku nk p jog tue...

tpaksa laa tggu adam sampai...
sambil2 tggu, aku tengok2 motor n teringat yg myk itam dia daa lama cek...
so aku mula mencari alat2 motor aku yg aku bawak balik dr ukm dulu...
hehehehee....aku bukak skru tmpt myk itam tue n biarkan ianya kuar...
esok aku akan masukkan myk baru...hurm....daa pekat sgt daa myk tue...
memang patut dtukar daaah...

malam plak hujan turun...
mak aku balik lambat hari nie coz ader urusan kat PPD tanah merah...
dlm kul7.10 gak laa dia sampai umah...
kesian kat mak aku...
daa lepas smayang ape semua, kami plan nk makan malam...
macam biasa, kami pegi beli je...
huhuhuhuuu....

hujan turun lebat mlm nie...
so, yg kena pegi beli nasinya aku laah...
xkan nak suruh mak aku plak turun dlm hujan....
kemudian pegi beli tiket utk adek kesayangan aku yg duk kat tanjong malim tue...
dia balik weekend mggu depan...
best...best....
pastu adek ipar aku pun balik gak weekend mggu depan...
kompom meriah semacam kat umah aku nanti...
adeii...

daa lewat malam, si adam tue xnak tido lagi coz tggu mak dia balik dr tmpt kijo...
maknye kijo shif mlm mggu nie...
paling awal sampai umah, kul11.30...tp mlm nie kul1.10 dia sampai umah...
ntah ape2 laaa dia buat kat opis...
harap2 dia akan dapat kerja yg lg baik dr yg nie...
at least dia akan ada masa utk family dia...
hurm.....

jap lagi nk tido aah...sok byk benda lg nk buat...
tue je kot aku nk bgtau....
xder dah....huhuhuhuuu....

Wednesday, November 5, 2008

Ilmu Hitam Pesanan Dari PDRM...baca smpi abes...

Notis Penting!!! Sebarkan Kpd Wanita Yg Anda kenali...

Kebelakangan Ini, Sebahagian Kawasan Di Kuala Lumpur Diresahkan oleh Kejadian Mengerikan Yang Terjadi Hampir Setiap Hari. Diberitakan Ada Seorang Pengamal Ilmu Hitam Yang Berkeliaran Di Daerah-Daerah Di Kuala Lumpur, Sebahagian Besar Selangor Dan Juga Negeri Sembilan.



Sasarannya Adalah Wanita, Tidak Kira Muda Atau Tua Dan Tidak Mengira Paras Rupa. Penjahat Ini Berhasrat Untuk Memperkosa 2000 Wanita Agar Dapat Menyempurnakan Ilmunya. Sampai Ke Saat Ini Sudah Beratus-Ratus Mangsa Yang Berjaya Diperkosanya Dan Kebanyakan Terjadi Di Rumah-Rumah Kediaman Wanita-Wanita Tersebut.



Pihak Polis Tidak Dapat Mengesan Penjenayah Ini Karena Kesaktian Ilmunya. Cara Orang Ini Melakukan Kejahatannya Ialah Dengan Menjelmakan Diri Menjadi Seekor Nyamuk Kecil, Kemudian Menyusup Ke Kamar Wanita Yang Sedang Tidur, Menjelma Semula Menjadi Manusia Dan Dengan Kejam Dan Ganasnya Memperkosa Mangsanya.



Amat Sukar Bagi Pihak Berkuasa Untuk Menangkap Penjenayah Ini Kerana Setelah Selesai Memperkosa Gadis-Gadis Dia Akan Menjelmakan Semula Dirinya Menjadi Nyamuk Dan Ghaib Dari Tempat Kejadian. Sudah Beratus Ahli Ilmu Kebatinan Dari Segenap Ceruk Rantau Termasuk Dari Indonesia Telah Dibawa Untuk Membantu Pihak Polis Mengesan Dan Mengalahkan Penjenayah ini.



Tetapi Malang Sekali Kerana Ilmu Yang Ada Padanya Cukup Tinggi Dan Tak Termampu Untuk Ditandingi Oleh Sesiapa Dan Hingga Ke Saat Ini Dia Dikatakan Masih Berkeliaran Di Sekitar Lembah Kelang Untuk Mencari Korban Seterusnya Sehingga Berjaya Memenuhi Tuntutan Ilmu Hitamnya Iaitu Harus Memperkosa Sehingga 2000 Orang.



Bagi Wanita Yang Sering Tidur Sendirian, Mengunci Pintu Bilik Dan Lain-Lain Pintu Bukanlah Suatu Tindakan Yang Bijak Kerana Dengan Mengunci Pintu Bilik, Orang Lain Tidak Dapat Memberikan Pertolongan Dengan Segera. Seandainya Perkara Yang Tak Diingini Berlaku Keatas Diri Anda. Sekali Lagi Sampai Ke Saat Ini Belum Ada Yang Mampu Untuk Mengalahkan Ilmu Si Siluman Nyamuk Ini Kecuali Hanya Ada Satu Penangkal Yang Sangat
Mujarab Iaitu :



























RIDSECT



Membunuh Serangga Dengan Berkesan.


muauahahahahaaaa......

Monday, November 3, 2008

Ntah ape-ape...

Pada suatu petang, seorang gadis kampung yang bahasa inggerisnya kacau bilau, terlanggar seorang pelancong asing ketika sedang berjalan di sebuah Mall...

Gadis: I'm sorry...
...nie je perkataan inggeris yg dia tahu...
Pelancong: I'm sorry too...

Si gadis kelihatan bingung kerana tidak faham ape yang diperkatakan oleh pelancong itu lalu menjawab...

Gadis: I'm sorry three...
Pelancong: What are you sorry 'for'...???
Gadis: I'm sorry five...

haih...nasib aarr budak nie mengira sampai 5 je...
kalu sampai beratus-ratus...
maunye pelancong tue kebingungan terus....
hehehee....

Wednesday, October 22, 2008

me n anak buah...adam al-haq

ho0llaa...
sepanjang cuti skolah nie, aku duk umah bersama anak buah aku aje...
nama dia wan muhammad adam al-haq bin wan muhammad al-hakim...
pergh...nama dia panjang yg amat...
nama adam nie pilihan adek aku...
sape sangka, pilihan nama anak pertama dia sama ngan pilihan nama anak pertama aku...
nasib aahh...so bila aku dpt baby nnt, tpaksa laa pilih nama lain...
huhuhuuuu....



saerah, adik adam n safura... :)

Tuesday, October 21, 2008

lirik utk hari ini....

hari nie aku bz sket...
nak p masuk bandar kb coz ader urusan yg perlu dselesaikan...
memandangkan WaLLaX aku ready utk dgunakan,
so, ari nie aku nk spend time ngan WaLLaX je laah...
sape WaLLaX???
ianya motor aku ms aku blaja kat ukm dulu...
hehehheee....aku namakan dia sempena ngan plet dia...
WLX...wallax..
orait aarr tue...
pg nie aku dengar lagu nie...cam best je...
LayaN...!!!!

D'Masiv - Cinta Ini Membunuhku



Kau membuat, ku berantakan.
Kau membuat, ku tak karuan.
Kau membuat, ku tak berdaya.
Kau menolak ku, acuhkan diri ku.

[#:]
Bagaimana, caranya untuk,
meruntuhkan, kerasnya hati mu.
Ku sadari, ku tak sempurna,
ku tak seperti, yang kau inginkan.

[Reff:]
Kau hancurkan aku dengan sikap mu,
tak sadarkah kau telah menyakiti ku.
Lelah hati ini meyakinkan mu,
cinta ini, membunuh ku.

[#] ~~ [Reff]

Lelah hati ini meyakinkan mu,
cinta ini, membunuh ku...

Tuesday, October 14, 2008

tamat sudah praktikal,namun....

alhamdulillah...
tanggal 10 oktober 2008,
tamat sudah latihan mengajar yang aku lalui d sekolah MoZaC nie...
namun perjuangan belum berakhir...
masih banyak kekurangan n masih byk yg perlu dipelajari...
sedar tak sedar, selama 11 minggu aku kat skolah nie....
ekceli, latihan mengajar aku selama 12 minggu...
tp jadi terkurang seminggu coz minggu yg hilang tue merupakan minggu raya...
dlm minggu raya tue sepatutnya sekolah selama 3hari...
tp diganti pada hari sabtu selama 3kali sabtu...
(((sebenarnye, waktu aku sampai kat moZaC, cuti raya dah diganti awal2....heheheee...)))
insyaALLAH..segala apa yg aku pelajari kat skolah tue akan aku manfaatkan pd sekolah yg aku bakal ditempatkan nanti...

hurm...blog nie akan aku teruskan...
myb header dia akan ditukar jd tajuk lain plak...
agak2nye, jadik tajok ape eh...??
myb jadi tajok nama sekolah yg aku bakal ditempatkan nanti...

sekolah mane??? still menjadi tanda tanya...
eerk..kalu dapat skolah biasa2, mati laa aku... :(
tapi xper...anggap je ia sebagai satu cabaran...
selama ini aku dah terbiasa ngan cabaran di padang...
kini tiba lah masanya untuk menerima cabaran di tempat kerja plak...
byk lg cabaran dlm kehidupan nie..
hingga tak tersenarai...

ape2 pun..aku pasti akan merindui suasana kat skolah moZaC...
ngan studentsnye yg ader perangai mcm2 tue...
(biasa aarr..budak2 kan...)
pastu ngan cekgu cekginye yg agak happy-go-lucky...
siap suka bergo0ssiip antara mereka...
hahaahhaa...biasa aaarr...
hehehheee.....