nuffnang ads

Tuesday, October 14, 2008

tamat sudah praktikal,namun....

alhamdulillah...
tanggal 10 oktober 2008,
tamat sudah latihan mengajar yang aku lalui d sekolah MoZaC nie...
namun perjuangan belum berakhir...
masih banyak kekurangan n masih byk yg perlu dipelajari...
sedar tak sedar, selama 11 minggu aku kat skolah nie....
ekceli, latihan mengajar aku selama 12 minggu...
tp jadi terkurang seminggu coz minggu yg hilang tue merupakan minggu raya...
dlm minggu raya tue sepatutnya sekolah selama 3hari...
tp diganti pada hari sabtu selama 3kali sabtu...
(((sebenarnye, waktu aku sampai kat moZaC, cuti raya dah diganti awal2....heheheee...)))
insyaALLAH..segala apa yg aku pelajari kat skolah tue akan aku manfaatkan pd sekolah yg aku bakal ditempatkan nanti...

hurm...blog nie akan aku teruskan...
myb header dia akan ditukar jd tajuk lain plak...
agak2nye, jadik tajok ape eh...??
myb jadi tajok nama sekolah yg aku bakal ditempatkan nanti...

sekolah mane??? still menjadi tanda tanya...
eerk..kalu dapat skolah biasa2, mati laa aku... :(
tapi xper...anggap je ia sebagai satu cabaran...
selama ini aku dah terbiasa ngan cabaran di padang...
kini tiba lah masanya untuk menerima cabaran di tempat kerja plak...
byk lg cabaran dlm kehidupan nie..
hingga tak tersenarai...

ape2 pun..aku pasti akan merindui suasana kat skolah moZaC...
ngan studentsnye yg ader perangai mcm2 tue...
(biasa aarr..budak2 kan...)
pastu ngan cekgu cekginye yg agak happy-go-lucky...
siap suka bergo0ssiip antara mereka...
hahaahhaa...biasa aaarr...
hehehheee.....

No comments: