nuffnang ads

Showing posts with label aku. Show all posts
Showing posts with label aku. Show all posts

Tuesday, October 11, 2011

Selamat Berkursus....

Assalamua'laikum....

setahun sudah berlalu sejak kali terakhir aku mengupdate blog nie...
kerana kekangan masa, serta 'kesibukan' anaknda yang selalu saje mengganggu mamanye ketika mengadap lappy...

hurm...
aku merindui anaknda...
bermula 10.10.2011, aku mula berkursus di UPM serdang...
kursus tambah opsyen...aku tambah opsyen KHB...

kursus nie dilakukan secara full time selama 6 minggu,
yang mana dijangka tamat pada 20.11.2011...
selepas itu dilakukan secara PJJ selama 6 minggu...
minggu ke 12 merupakan minggu peperiksaan akhir...

anaknda terpaksa aku post ke kota bharu untuk tempoh sebulan nie...
camner laa agaknye dia kat kampung...
nasib baik laa ada anak buah sebagai kawan dia di kampung....
harap-harap, semuanya ok...
taska yang menempatkan danish ketika papanya p kerja pun nampak ok...
aku memujuk hati untuk sentiasa berfikiran positif....


Friday, October 23, 2009

tahniah kepada mama rine...!!!

tahniah diucapkan kepada kak rine yang telah selamat melahirkan puteri sulungnya...
nur iris raihana...
nama pun ala-ala rehanna gtu...
huhuhuuu....

kalu tak silap aku, kak rine punya due awal seminggu...
ari tue dia cakap jangka 24..rupa2nye kuar 17hb..
daa xsabar-sabar nak kuar laa tue kot...

hurm....
aku plak semakin pulih dari selsema yang dihadapi sejak seminggu yang lalu...
daa xder dah hidung berair tue...
huhuhuhuhuuu....
habis kulit muka menggelupas...

harap2 minggu depan aku semakin pulih...
minggu depan myb aku balik kg lagi...
hehheee...
rindu kat kampung..... :(


p/s: 6november nie kuar keputusan pertukaran guru...
harap2 aku bleh balik kampung....huhuhuuu