nuffnang ads

Wednesday, July 11, 2012

banyaknye makan....!!!

salam sejahtera kepada semua...

hari ini aku ingin bercerita mengenai sekolah baru aku...
sekolah baru, suasana baru dan penampilan baru...

sebenarnya sekolah ini sebuah sekolah yang lama, aku je orang baru kat sekolah ini...
kikikiii
suasana baru..
cikgu-cikgu yang ada di sini hampir kesemuanya cikgu veteran...
pendek kata berumur 35 tahun ke atas dan telah berada disekolah ini lebih 5 tahun...
dan kebanyakan guru selesa di sini dan pencen disini...

penampilan baru adalah aku laa...
setiap rabu aku boleh pakai seluar (boleh kerk??!!)
bersama baju korporat sekolah...
biler berseluar, baru laa aku sesuai nak mengangkat atau lebih tepat
sebagai juruteknik sambilan sekolah yang nak baik pulih komputer dalam bilik bestari...

sebenarnya aku nak cerita yang dalam tempoh sebulan aku kat sekolah ini,
ado laa dekat 10 kali doh ado makan-makan...
tak kira laa sebab ada event ko, ada jamuan sebab ada tetamu ke,
makan2 sebab ada program ape2 ko...
dan yang terbaru, 2 kali makan dalam masa sehari kerana ada sorang kakitangan sekolah
yang akan bersara dalam minggu ni...
wah...mewah betol bab makan sekolah ini....alhamdulillah, REZEKI....

p/s: perasan gak yang berat badan ada naik sikit.... :D

No comments: