nuffnang ads

Tuesday, April 20, 2010

pengorbanan seorang suami... =D

khas utk suami aku yang telah banyak bekorban
sepanjang masa aku dalam pantang...

dia lah yang sediakan air mandian untuk aku n danish...
dia lah yang sediakan makan minum untuk aku...
dia lah yang basuh pinggan n cawan aku...
dia lah yang basuh pakaian aku dan danish...
dia lah yang jemur pakaian aku dan danish...
dia lah yang bersihkan tempat tido utk aku dan danish...
dia lah yang tolong aku pakaikan bekong setiap malam...tanpa jemu...
dia lah yang tolong aku berjaga setiap malam...
dia lah yang tolong papah aku ke bilik air masa awal2 pantang dulu...
dia lah yang tolong jaga danish masa aku pegi bilik air atau masa aku makan...
dia lah yang tolong jaga keperluan aku masa awal2 pantang dulu...
dia lah yang tolong buatkan minum malam untuk aku b4 tido...

huhuhuhuuu...
pendek kata, banyak benda ah hubby aku tolg buat....
nasib baik dapat hubby yang ringan tulang dan rajin membantu...

thanx hubby....luv u always.... =)

No comments: