nuffnang ads

Tuesday, April 6, 2010

4426....hurm...

4426 merupakan satu angka yang ajaib bagi aku...
pertamanya, kete baru aku bernombor plet 4426...
keduanye, 4426 memberi satu makna yg amat besar dimana...
anakku lahir pada 04.04.2010 pada masa aku berumur 26tahun...
huhuhuhuu...so dgn mudahnye 4hb 4, aku berusia 26tahun, aku dapat anak sulong,,,
ngee,,,,

ekceli, baby aku lahir 2minggu @ 14hari lebih awal dari jangkaan...
nasib baik laa aku ambik cuti 2minggu awal...
so, xder laa aku terberanak sorang2 kat perak nun...
bayangkanlah....
rupa2nye mak mertua n mak aku memang ada nampak cam tanda2 aku akan bersalin...
cuma aku je yang tak perasan....

yang aku tahu, khamis b4 aku mula bercuti tue,
memang aku terasa tak larat...
means aku dah xder nk jalan laju2 macam dolu2....
hari jumaat plak aku terasa memang penat...
nasib laa aku mengajar kat bengkel je ari tue...
so, xder laa aku nk kesana-kemari...
tamat je kelas hari jumaat, aku terus berehat2 kat bilik guru...
lepas perhimpunan, aku terus blah...balik klate...
sabtu tue aku duk umah mertua...
dalam kul4++ aku balik ke kota bharu, dalam kul5 tue aku terus ke klinik
untuk pemeriksaan rutin..tapi doc plak xder...

malam tue lepas maghrib, aku terus ke klinik...
slesai kerja, aku terus p pizza hut..!!!! terasa nk makan pizza...
hubby aku plak nk makan deli-wings kat pizza...
so aku dikatakan makan dgn byknye mlm tue...3keping jerk dr yg large tue.....
aku pun tak tahu kenape aku mkn byk...
rupa2nye mak aku dah nmpk cam perut aku dah turun mlm tue...
tapi dia xtegor...saje dia nk tgk aku perasan ke x...

p/s: cerita ini akan bersambung kerana babyku dah bangun,,, !!! =)

No comments: