nuffnang ads

Wednesday, September 9, 2009

hari malang sedunia.... :'(

isy...isy...
hari nie merupakan hari malang sedunia bagi aku...
benda nie bukannye berlaku pada aku...
tapi pada orang-orang yang terdekat ngan aku...
perkara yang terjadi ialah

1- motorsikal LC yang baru berusia kurang 2 bulan telah HILANG...!!!
dicuri oleh seseorang yang menyamar sebagai student...
dengan selamber badak, masuk HUSM n mengambil motor tue mcm motor tue dia punya...
huah...kechiwa betol aku coz tak sempat nak buat raya pun motor tue...

2- malam nie mak aku p johor ngan bas...
tak sampai 2jam, aku dapat berita yang bas dia mati kat Bukit Abal, Pasir Puteh...
adeeei...kesian kat mak aku...
mak aku on d way p johor untuk menghadiri majlis solat hajat kat umah abg aku kat sana...

hurm....
nak buat camne...daa xder rezeki.... :'(

No comments: