nuffnang ads

Thursday, September 3, 2009

apa sudah jadi padaku....

sudah menghampiri 4 minggu aku tidak lalu nak makan nasi....
asal pk bab makan je, aku rasa xbest...
pastu mula laa pk nk makan selain dari nasi....
kadang-kadang order pizza je...
kadang-kadang makan jajan je....
nasi plak aku makan sket2 je....
paling tak pun aku makan sekadar menelan...
langsung tidak ada selera nak makan nasi....
tapi alhamdulillah...masa balik cuti skolah ari tue,
aku sempat laa demand kat mak aku untuk masak itu ini supaya aku lalu nak makan nasi....
aku sayang sama mak n suami aku yang tak penat melayan karenah makan aku ari tue...
mak mertua aku pun sama...
adeeei....
apo laaa nasib badan...
sekarang nie aku kat ipoh....dah mula rasa tak nak makan nasi...
masuk ari nie, aku dah 2 hari tidak makan nasi....
nasib baik ada roti...makan roti je laah....
huhuhuuu....makin kurus laa aku trip sepanjang bulan puasa nie....
ape sudah jadi padaku....!!!!!

No comments: