nuffnang ads

Tuesday, September 23, 2008

YA ALLAH,berikan ku kekuatan...

YA ALLAH YA TUHANKU...
aku mohon kepada MU ya ALLAH...
berikanku kekuatan untuk menghadapi hari-hari yang mendatang...
panjangkan akal fikirku untuk memikirkan penyelesaian kepada masalah yang mendatang...
berikan ku peluang untuk menebus kesalahan...
berikan ku peluang untuk terus membuat kebaikan...
berikan ku peluang untuk aku meneruskan hidup dalam keadaan aman ya ALLAH...

dikala ini aku terasa lemah...
dikala ini aku terasa teramat lemah...
sesungguhnya aku berserah kepadamu ya ALLAH...
berikan ku kekuatan ya ALLAH...
berikan ku kekuatan ya ALLAH...
berikan ku kekuatan ya ALLAH...

amin ya ALLAH...

apa yg harus aku lakukan???
terlalu banyak perkara berlaku dlm masa yang singkat...
inikah balasan yang aku harus terima...

No comments: