nuffnang ads

Monday, September 22, 2008

isnin minggu ke10...

minggu nie merupakan minggu terakhir sebelum kita bercuti untuk berhari raya...
bagi saya, saya daaa xsabar nak balik beraya ngan family...
dah hampir 9 bulan saya tidak berlama-lama dirumah...
rindu betul ngan suasana kat umah...

rindu kat kucing saya...walaupun skrg nie hanya tinggal seekor,
saya tetap rindukan kucing2 sy yg dah xder tue....
dulu, tiap kali saya balik, kucing2 saya sure xlekang ngan saya...
ader sekor tue, nama dia TAM...
kalu saya balik je, sure nk tido ngan saya...
tp skrg dia dah xder...
mati keracunan kot...kesian kat dia...
tp redha je laah ngan kepergian dia...dah sampai ajal dia...

balik umah nanti, TEH akan menanti...
rindu...rindu...rindu kat kucing...
hehehheee...rindu kat WALLAX sama... ;)

baru sekejap tadi saya di temuramah oleh cekgu2 yg buat ROS kat sni...
alamak...lupa nk tanya
diaorang nie daripada mane...
hheheheee....

No comments: