nuffnang ads

Tuesday, February 5, 2013

sejarah tercipta...

huh...post ke-dua dalam satu hari...???
hari ini sejarah telah tercipta...
tak pernah pun aku post 2 benda dalam masa satu hari...
kenapekah...???

sebenarnya aku nak berkongsi cerita tentang salah seorang pembaca blog aku...
hurm...aku pun tak tahu siapakah gerangannya insan itu...
tapi aku berterima kasih kerana sudi membaca blog aku...

aku akui yang blog ini lebih bersifat peribadi...
banyak pandangan peribadi yang aku utarakan...
dan si pembaca blog ini rasa kurang selesa / tidak puas hati ngan tulisan aku...
hurm...aku rasa cam xder masalah kot...

jika aku ada terkasar bahasa,
tersalah bicara...terover dimana-mana...
aku ingin minta maaf banyak-banyak...
bukan niat nak merobek hati sesiapa...
jika anda tidak suka dengan tulisan saya, ape boleh saya buat...
saya tidak pernah suruh orang baca tulisan saya,
saya pun tak pernah minta orang untuk tidak membaca blog saya...

p/s: as a viewer or blog walker, all of you are most welcome...

3 comments:

Anonymous said...

The problem is bukan blog kau ni jadi masa;ah but diri kau yang bajet! Suka show off! Semua orang tak suka kau! Aku guru dari smktd, Salah satu guru yg bersama-sama kau dulu. Tk perlu tahu aku sapa tapi kau teruk bagi kami! Ada pelajar yang mengadu kat aku, tak perlu feeling-2 baik ketika mengajar. Kau faham tu?

Anonymous said...

nway,tahnx...

chitiey said...

i was wondering, how can be a teacher talk to his colleague like this, how can he has that feeling...me also not so nice but i try my best to be nice with everyone... it's ok for me... so that i can improve myself to be more nice...