nuffnang ads

Sunday, November 15, 2009

pengadil bola jaring...

hahahaaa.....
exam final sudah tamat...
budak2 pun dah mula merancang untuk tidak hadir ke sekolah...
tapi sebagai cikgu, aku xleh laa galakkan diaorang tak datang sekolah...
dan sekolah pun mula merancang aktiviti seperti sukan bola sepak dan bola jaring...
pertandingan diadakan mengikut kategori tingkatan...

para cikgu perempuan plak diarahkan untuk menjadi pengadil bola jaring...
aku pada peringkat awalnye diarahkan untuk menjadi AJK minuman jer...
tapi bila duk tepi padang tue, aku plak xleh duk diam...
naik geram pun ada bila tgk budak2 nie main netball tak ikut rules yg betul...
hurm....last2 aku diarahkan untuk bantu jadi pengadil...

hahahaa...dlm tempoh kandungan mencecah 18minggu nie,
aku sempat lagi jadi pengadil untuk game kali nie...
tapi alhamdulillah...aku ok ok aje...
xder laa sampai menjejaskan perut aku yang kian boyot nie...
walaupun perut aku tak nampak sangat, kira ok laa...

hari nie, di usia kandungan 18minggu 2hari, perut aku dah mula membesar...
heheheee....sket lg, aku dah tak leh doh nak pakai jeans mcm biasa...
huhuhuhuuu....
ok lah...aku nk berehat plak....c yaa...!!!

No comments: