nuffnang ads

Wednesday, July 22, 2009

kawen duo....

hahahaaa...
kelakar betul biler aku dapat tau kat opis kawan aku tue
duk kalut kecek pasal kawen duo... (kahwin dua a.k.a poligami)...
entah ape2 laa diaorang nie...
duk ngumpat je kerja dia...
baik laa duk kecek pasal kerja ke...
kecek pasal nak meningkatkan prestasi ke...
huhuhuuu.....

ari nie aku nak kecek pasal gapo eh....
pasal kawan2 yg aku daa lama giler tak jumpa kot...
antaranya kawan2 masa kat skolah rendah dulu....
last skali aku jumpa ngan ning, pesal pendek (loni tinggi doh) masa majlis pertunangan ning...
yg tak sempat jumpa, ct bustaman, serta beberapa orang lagi...
tue pun jumpa masa cuti skolah 2minggu bulan 6 ari tue...

yang kawan2 masa sekolah menengah lak,
ramai yg aku nak sebut...
tapi kekangan masa ngan internet lak kat skolah nie...
almaklum laa...nak jimatkan letrik.....
huhuhuuu....
azlin, arief azhan, aini (thanx 4 coming to my wedding bersama anak2 n suami),
raihanah (tahniah coz bakal menjadi ibu), khadijah mamat (bile ntah bleh tgk baby dia yg dah besar tue),
hafizah (jadi camerawomen masa wedding aku ari tue), sape lagi eh...
lupo doh....hahahahaaa....

kawan2 ukm...
fana, wahida, kak gee (thanx 4 coming to my wedding),
marisa, dadai, kak pah, qemqem, dayah...
dan ramai lagi...

rindu sama korang semua...

p/s: xleh nok taip panjang2 doh...ado kelas...
daaa...!!!!

No comments: