nuffnang ads

Friday, February 27, 2009

amaran pertama...

salamzz all...
selamat sejahtera dan selamat blako...
hehehehee...
ekceli ari nie aku nk bercerita pasal student yang aku jaga...
means budak2 kelas yg aku jaga laa...
hurm...
hari nie aku mengambil tindakan yang agak drastik iaitu
membuat surat amaran pertama kepada pelajar2 yang tak hadir sekolah melebihi 7hari...
ada yg xdatang hampir 3mggu tau..!!!
dan hari nie nasib ape ntah budak tue,
aku terserempak ngan dia n emak dia...
so ngan beraninye aku p tegor mak dia...
dia plak bile nampak aku patah balik ke tempat dia,
cepat2 dia lari ke tempat lain...
ekceli mak budak tue berniaga laa..
jual lauk n nasi campur kat tepi jalan kat sekolah aku nih...
hurm....b4 nie, ada laa 2 3kali aku terserempak ngan budak tue duk berniaga ctu...
aku juz tengok je laa kat dia...
rupa2nye dia xpaham maksud pandangan aku tue...
hari nie kira tiada maaf bagi dia laah...huhuhuhu...
rupa2nye mak dia xtau yang anak dia tak p sekolah...
daa abes bincang ngan mak dia, mak dia pun merayu jangan buang anak dia dari sekolah,
(rupanye budak ni pernah kena buang sekolah b4 nie...baru je masuk smula...)
aku juz jawab yg aku xder kuasa pasal tue, pengetua @ penyelia petang je ada kuasa...
so, aku sempat laa ambik contact number mak dia...
n aku pun ada bg laa contact number aku kat mak dia...
hurm...harap2 laa budak tue datg skolah mggu depan...
huuhuhuhuuu....

selain dia, ada lagi 4 orang pelajar yang mempunyai jadual kedatangan yang agak terok...
bukan takat budak laki, budak pompuan pun ada..
tp aku xpasti laa kenape...
sakit ke ape ke...
aku hajat nk call je, tanya khabar diaorg dulu camne...
tp aku malas laa nk bersembang ngan diaorang...
(huhuhu..kejam nye aku....)

hurm...ada sorg pelajar nie,
dia pindah sekolah tp xinform kat skolah...
entah ape2 laa budak tue...
aku tahu nie pun lepas aku call bapak dia..
dia pindah ke sekolah daerah perak tengah....
so, take time gak ler bapak dia nk bgtau pihak sekolah...
huhuhuhuu....

ok laah..aku bz nk tutup buku kedatangan utk bulan februari nie..
byk lak nak kena kira2...
kang silap kira, pening plak kat sni...
kul5 jap lg ada kelas plak...
nie daa kul4.20 daa...
huhuhuhuuu...

No comments: