nuffnang ads

Wednesday, July 16, 2008

selamat datang

salam sumer....
saya ingin memulakan satu blog
berkisarkan kehidupan saya sepanjang berlatihan mengajar
di SM Sains Muzaffar Syah...

saya melaporkan diri pada 14julai 2008...
setelah melaporkan diri,
saya mendapat kelas ICTL kerana kat sni xder ICT...
saya ambik alih kelas 2orang cekgu..
kedua2 cekgu nie sbenarnye cekgu math...
so lega laa diaorg coz kelas diaorang di ambik alih....
tp saya plak yg rasa cuak...

then kul11 pada hari yg sama,
saya memulakan kelas ngan kelas 2omega...
hurm...
pemikiran budak2 bijak nie berbeza dr budak2 biasa...
tambah2 diaorang ni dari sekolah berasrama penuh...
so, bg saya, diaorang nie agak mudah dkendalikan...
ader kelas yg betol2 ikot arahan,
ader gak kelas yg ader sket main2...

ari nie,
daah 3hari saya duk kat skolah nie...
isnin, selasa n ari nie, rabu...
masih ader kekurangan...
bak kata cekgu cekgi dsni,
saya kena garang sket...
ala ala mak tiri...
hurm...
boleh ke gtu???

No comments: